آخرین اخبار
۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
توزیع کارت اعتباری حمایتی جدید برای این افراد | دریافت تسهیلات ویژه 4 درصدی با سفرکارت
بازدید:۲۸۹۶
بانک مهر ایران با طرح تسهیلاتی تحت عنوان «سفر کارت»، به مشتریان برای سفر تسهیلات ارائه می‌دهد. این وام قرض الحسنه، بدون سود بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.
کد خبر : ۹۸۱۸۲

 آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام سفر کارت هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده گذاری قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمنا باید سپرده گذاری داشته باشند و مبلغ سپرده آن‌ها لااقل 20 درصد مبلغ کل وام را شامل شود. پس می‌توان گفت مبلغ سپرده گذاری تعیین کننده مبلغ تسهیلات است. به علاوه شرایط متقاضی برای دریافت این وام مدنظر است و مبلغ با توجه به این مورد هم تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت سفر کارت به شش ماه می‌رسد.

 

روند پرداخت وام سفر کارت بانک مهر ایران چگونه است؟

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید معرفی نامه از طرف آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد بانک مهر ایران داشته باشند. متقاضیان این تسهیلات باید در نظر داشته باشند که می‌توانند آن را برای بسته‌های زیارتی و گردشگری مورد نیاز خود تقاضا کنند. در واقع تنها زمانی که به صورت منحصر از درگاه بانک در پذیرنده طرف قرارداد و معرفی کننده مشتری خرید تور یا رزرو بلیط سفر انجام شود، مبلغی پول مشخص شده به حساب فروشنده فروشنده تور یا بلیط منتقل خواهد شد.

 

لازم به ذکر است بانک قرض الحسنه مهر ایران تقریبا یک ماه پس از سپری شدن تاریخ پیش پرداخت، واریز وام مذکور را به حساب متقاضی انجام خواهد داد. پس از آن به راحتی تراکنش قابل انجام است. لازم به ذکر است که این طرح در قالب حمایتی نیز ارائه می‌شود که شرایط ویژه خود را دارد و به افراد خاصی تعلق می‌گیرد.

 


بانک قرض الحسنه مهر ایران سقف وام قرض الحسنه خود را از 300 میلیون به 400 میلیون تومان افزایش داده که متقاضیان واجد شرایط تنها با پرداخت کارمزد چهار درصدی امکان دریافت آن را دارند.

 

وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک مهر ایران به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده مورد نظر را داشته و حداقل مدت سه ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها بگذرد. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. در صورت داشتن شرایط مذکور تسهیلات به آن‌ها تعلق خواهد گرفت و پس از دریافت آن‌ها ظرف مدت 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند.

 

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومان اعلام شده است. کل سود این تسهیلات به 48 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 448 میلیون تومان اعلام شده است.

 


بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، طرح وامی به نام «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است.

 


 بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام 100 میلیون تومانی را تدارک دیده است. البته بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل 800 هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند. به منظور پرداخت این تسهیلات بانک اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می‌دهد.

 


این وام با کارمزد چهار درصدی به بانوان پرداخت می‌شود. پس از دریافت این وام، بانوان این امکان را دارند ظرف مدت 36 ماه اقساط آن را بپردازند.

 


با توجه به شرایط مذکور، متقاضیان این وام پس از دریافت آن باید هر ماهه 3 میلیون و 30 هزار و 303 تومان قسط بدهند. کل سود این وام به 8 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 108 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده است.

 


لازم به ذکر است بانوان سرپرست خانوار علاوه بر دریافت این وام، امکان مراجعه به استانداردی استان محل زندگی خود به منظور دریافت امتیازات ویژه مالی را دارند.

 


اشخاص حقوقی مشتری بانک مهر ایران با افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه و خواب سپرده سه ماهه، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» را خواهند داشت. این وام قرض الحسنه بوده و کارمزد آن چهار درصد اعلام شده است.

 


 اشخاص حقوقی که حقوق و دستمزد ماهیانه کارمندان خود را از طریق این بانک می‌پردازند، امکان درخواست برای تسهیلات 300 میلیونی مهریار را دارند. به این شکل که شرکت مشتری بانک مهر ایران می‌تواند کارکنان خود را برای دریافت این وام معرفی کند. کارکنان شرکت با ارائه برگه کسر از حقوق و ضمانت ضربدری امکان دریافت این تسهیلات را خواهند داشت.

 


لازم به ذکر است که برای دریافت این تسهیلات باید برگه معرفی نامه از محل کار ارائه شود. البته خود شرکت نیز امکان دریافت وام را دارد و برای آن باید پروانه فعالیت، اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی و چک برای ضمانت ارائه بدهد. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات 300 میلیونی 36 ماه اعلام شده است.

 


با در نظر گرفتن مبلغ وام، کارمزد اعلامی و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان خواهد رسید و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها